Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Forventninger

Positivt elevsyn:
Eleverne skal blive så dygtige som de kan
Vi har høje ambitioner for eleverne
Vi voksne har hovedansvaret for relationen
Vi taler positivt til og om eleven
Vi ved at alle elever kan lære

Skolehjemsarbejde:
Vi afholder to forældremøder og løbende læringssamtaler og minimum en samtale om året
Vi svarer på henvendelser fra forældre så hurtigt som muligt
Via Min uddannelse bliver forældre løbende orienteret om elevens faglige og alsidige udvikling

God klasserumsledelse:
Tydelige mål for undervisningen
God relation mellem lærer og elev
God struktur på timen
God arbejdsro
God orden i klasselokalet
Tydelige og kendte regler og konsekvenser
Vi voksne er gode rollemodeller

Godt kollegasamarbejde:
Vi bidrager positivt ved at deltage aktivt i planlægning, gennemførelse og evaluering af fælles opgaver på skolen
Vi bidrager til elevernes læring ved at dele viden og erfaringer
Vi samarbejder om undervisningen
Vi gør hinanden gode

Den gode time:
Tydelige mål, forventninger og plan for undervisningen
Har tilpasset og varieret arbejdsmetoder
Aktive elever som søger og tilegner sig ny viden
Tydelige beskeder og instruktioner
Timen afsluttes med en opsummering